Sirpa antoi Tunnustuksen;




Hämmentyyhän tälläisestä niin, ettei enää muista miten kuva piti kopioida, jos aikoo jakaa sen eteenpäin. Luulenpa vain, että tämä on jo saanut aikas vauhdin ja muutenkin Maija-myöhäisenä kuljen ainakin viisi askelta muista jäljessä.
Niin ja ohjeet ovat tässä:
1. Kiitä linkin kera blokkaajaa, jolta sait sen.
2. Anna tunnustus (5) suosikkiblogillesi ja kerro heille siitä.
3. Kopioi Pos it ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempiblokkaajasi jakavat sen eteenpäin.


Haluan jakaa tunnustuksen jokaiselle, jotka on merkitty kuvittelijan sivupalkkiin, niillekin jotka ovat vetäytyneet bloggaamasta, sillä heillä on syynsä ja olen jäänyt heitä kaipaamaan.
Lisäksi annan tunnustuksen kahdelle bloggaajalle joiden elämänvaiheita olen heidän blogiensa myötä kauan seurannut, eli
Sirokko, joka lapioi hiekkaa Algeriassa.
sekä Aimariille joka jatkaa blogissa; Kuvakirjeitä Karsikonperältä. Sillä mitä sanotte tästä runosta jonka löysin Aimariin sivupalkista:
Minua opetti luonto
neuvoi nöyrtymään
antoi onnen avaimet
ja näytti,
ei lukkoja olekaan.
/ Arja Kotiranta
Nöyränä siitä, että olen oppinut kulkemaan täällä teidän kanssanne. Iloisena siitä, että saan käydä visiteeraamassa luonanne. Olette kaikki minun virtuaaliystäviäni ja siitä iloitsen. Tänäänkin, kun mieli on apea, tänäänkin tuotte iloa elämääni.
Ja Sirpalle ja hänen ihanille kuvilleen ja tunnustukselleen pokkaus ja iso hali.


Tuulento lähetti minulla Tunnustuksen ja sanoi, että saan tehdä sillä ihan mitä tahdon. Minä seisoin kauan parvekkeella ja heiluttelin tunnustuksiani. Oi kiitos Tuulento blogiystävyydestä!