Sain jo hyvän aikaa sitten TeeTeeltä seuraavan tunnustuksen:



Olen hämilläni tästä joten kiitän kauniisti ja kumarran.
Tunnustuksen jakamiseen eteenpäin, ei tämän hetkiset voimavarani tahdo riittää. Tai olisinko ihan rehellinen ja kertoisin että minulle tuottaa aina vaikeuksia valita pientäkään joukkoa täältä virtuaalimaailmasta, koska olen varma, että nyt varmaan unohdan jonkun, jonka minun ehdottomasti olisi pitänyt kirjata mukaan. Edellinen kertomani trauma on varmaan lapsuudessa syntynyt, jonka paraneminen ei ole enää todennäköistä. Suottehan tämän heikkouteni anteeksi.Silti minusta on tosi mukavaa saada haasteita ja tunnustuksia ja muotoilla niistä oman näköisiäni
. Salaisena haaveena olisi tietysti, että blogini vierailijat nappaisivat haasteen mennessään ja näin ollen säästäisivät minulta isohkon linkittämisen vaivan. Sillä tiedättehän te tämän; Olette minulle rakkaita kaikki tyynni.
Ja sitten ne seitsemän faktaa;


1. Innostun asioista tosi nopeasti, jos yöllä pamahtaa päähän joku idea, minun on vaikea pitää itseäni aloillani aamuun asti. Pitäisi heti päästä toteuttamaan suunnitelmaani.



2. Joskus ihan oikeasti luulin, etten ole tippaakaan kunnianhimoinen enkä kateellinen. Molemmat tunteet olen povestani löytänyt, ikävä kyllä.



3. Olen kohdannut suuren surun elämässäni. Sen läpikäymiseen ja ymmärtämiseen minulta on kulunut moniaita vuosia.



4. Olen opetellut pyytämään ja antamaan anteeksi.



5. Olen oppinut iloitsemaan pienistä asioista.



6. Hakeudun mielelläni omiin hiljaisuuden retriitteihini.



7. En olisi koskaan uskonut, että alkaessani kirjoittaa blogia jo useita vuosia sitten. tutustuisin niin moniin lahjakkaisiin ja mielenkiintoisiin ihmisiin. Mielikuvissani näen meidän yhteisenä isona joukkona joita yhdistää bloggaus. Kiitoe teille kaikille.

Ja iso hali TeeTeelle!